Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2009 10:50 - Терминал
Автор: neoma Категория: Поезия   
Прочетен: 960 Коментари: 0 Гласове:
5



Еднопосочен билет...
очакване на полет!
Терминалът - празен,
пътник - единствен,
а екипажът - готов е!
Дори не ми трепва,
не задавам въпроси,
викат ме - тръгвам -
отдавна готова съм!
Колко ли време
съм чакала, стискайки
хартийката смачкана
- без час и без дата...
Приминаваха пътници,
самолети излитаха,
а аз все си чаках ли ...
чаках!
Сега вече тръгвам!...
-Не, не... спрете...!
Почакайте, моля...
Шоколад преди полета
може ли?
.......................................

"Защо ме обичаш,
защо си до мен,
а терминалът е празен?
Защо ме прегръщаш,
намигвайки...
Какво си намислил?!...
... Ето, ръцете ти
галят косите ми,
а екипажът
зове ме...
Не ме докосвай!
Върви си!"

.......................................

- Отмяна на полета!
Вирус в системата.
......................................
Ти ли беше?!

Летище, пътници, самолети,
а ти през океана
се смееш...
Антивирус,
бонбони,
двупосочни билети...
Защо ли не обичам
пристанища...?!

"#FFFFFF"
В. Стефанова




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: neoma
Категория: Други
Прочетен: 181173
Постинги: 71
Коментари: 187
Гласове: 2539
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930